joi, 12 februarie 2009

D'ale Theei


Ruty are o rapciugosenie de jucarie ( mai mare ca varsta ca ea ) de care nu se desparte ( de cand s-a nascut sunt impreuna :D ). Numele jucariei este Chiti. Nu doarme fara el, nu plecam nicaieri fara el, cand e suparata in ia in brate si se ghemuieste cu el intr-un colt. Ce mai , mare dragoste, mare.

Thea este destul de suparata ca ea nu are voie sa se joace cu el. Asa ca atunci cand il prinde il cam zmotoceste. Zilele trecute cand Ruty era la scoala , Thea a pus gheruta pe el si i-a rupt coada, apoi l-a ascuns.

Seara agitatie mare ca nu-l gaseam pe Chiti . Ruty o intreaba pe Thea :

- L-ai vazut pe Chiti ?

- Gata, nu mai e , ii raspunde Thea cu un oftat

- Cum nu mai e ? devinde Ruty agitata

- A murit , dar s-a dus in cer.

Abia de dimineata am aflat misterul mortii si al cerului cand l-am gasit pe Chiti in cosul cu rufe pentru calcat :D.




Azi cand s-au sculat fetele le-am rugat sa faca patul. Thea se posteaza in fata mea si aratand cu mana spre ea ma intreaba:

- Euuuu ?

- Da, si tu , ii raspund

- Eu nu, poate tu, imi raspunde si se intoarce si pleaca

Niciun comentariu: