duminică, 7 februarie 2010

Thea , in brate la ta-su, ii vede parul de pe piept:
- Tati uite ai inca o mustata mareeeee

__________________________________________________________________



Eu am primit de Craciun o ominda din cauciuc ( mare binecuvantare pentru terapie ). Theei ii place in mod deosebit si de cate ori prinde ocazia se joaca cu ea. Azi vine si ma intreaba:
- Mami omida asta e din plastic sau din om ?

__________________________________________________________________


Thea e inebunita dupa cai ( avem deja o mica herghelie - 9 caluti de jucarie ) . Azi se juca si se prefacea ce e cal. Pentru ca era desculta am suit-o pe pat si n-am mai lasat-o sa coboare ( pana venea Ruty cu papuceii ). Thea tot incerca sa scape. La un moment dat se uita in ochii mei si-mi spune raspicat:
- Mami, eu sunt un calut de pe jos , nu un calut de pat.

__________________________________________________________________


Fetele trebuiau sa invete poeziile de Craciun. Thea o stia bine pe a ei , Ruty mai avea putin, asa ca o trimit pe Ruty sa repete poezia. Thea ca o umbra dupa ea. Mai tarziu vine Thea la mine , alarmata si-mi spune:
- Ruty nu repeta
- Bine, o sa vin sa vad ce face
Thea pleaca in viteza.
Ajunge la Ruty , se opreste langa ea si o fixeaza cu privirea ( Ruty isi repeta in gand poezia ). La un moment dat o remarca pe The asi o intreaba:
- Thea , ce vrei ?"
Thea ii respunde:
-Thea ce vrei
-Ce ai patit ?
-Ce ai patit ?
-Thea inceteaza ?
-Thea inceteaza ?
-Termina ?
-Termina ?
In momentul asta intervin eu ( ca Ruty deja fumega )
- Thea ce faci ?
- O invat pe Ruty ce inseamna sa repeti.
Apoi spre Ruty:
- Asta inseamna sa repeti , clar ?

________________________________________________________________


Mami, nu-mi place fierul de calcat. Are prea multi ochii. Eu am doar doi ochi si nu-mi place de el.

_______________________________________________________________


Mami stii ce s-a intampalt azi ? Buni m-a certat si mie mi-a venit ideea sa plang.

_______________________________________________________________

- Thea daca nu mananci portocala nu primesti sandwiciul cu salam
- Mami pot sa te intreb ceva ?
- Da
- Eu cand ma culc incepe sa-mi geama burtica de durere. Cum sa mananc pocotaia ?
- Atunci nu mananci nici salam
- Ba da, de la salam imi trece.

_______________________________________________________________


Mamiiii, mi-a cumparat buni mancare de bomboane !!!

Niciun comentariu: