joi, 1 iulie 2010

O "buba" care produce bucurie

- " a aparut o buba la cot " ma anunta cu glascior cristalin C.
Am intepenit si m-am uitat fix in ochii ei nevenindu-mi sa cred:
- Poftim ?
- " a aparut o buba la cot . Vezi ! "
Am privit-o fara sa pot scoate vreun cuvant, imi era inima prea plina de bucurie. In urma cu un an si doua luni , am intalnit-o prima data. Abia daca ma privea in ochii, singurele sunete pe care le scotea erau vocalele si cu glascior stins reusea sa spuna "mama" si "apa" fara sa inteleaga exact ce inseama. Pentru un moment in fata ochilor mi-a aparut copilul de atunci , speriat, care nu intelegea ce vreau de la el, de ce nu-l las in pace si care gasea refugiu in fluturatul mainilor.
Am fost readusa in prezent de acelasi glascior :
- " Oana mea ? Vezi ? "
- Vad iubito !
Am mangaiat-o , fara sa o pot face sa inteleaga ce mare bucurie mi-a adus mie "buba de la cot".

Niciun comentariu: