sâmbătă, 11 septembrie 2010

TE IUBESC , TATI !

Te iubesc ! Si regret ca nu ti-am spus-o mai des . Ti-ai terminat calatoria pe acest pamant atat de brusc si neasteptat , incat inca te mai caut cu privirea asteptandu-ma se te zaresc in parc cu fetele sau in bucatarie privind pe geam . Imi este sufletul sfasiat si nu stiu cum o sa traiesc fara tine . Stiu unde esti , stiu ca iti este bine ; mai bine decat oricand , mai bine decat imi pot eu imagina , dar absenta ta doare teribil .
De cand am deschis ochii pana acum tu ai fost langa mine . Stiam ca sunt in siguranta , ca oricat de dificila este situatia totul e ok , cat timp esti langa mine.
Ii multumesc Domnului ca ne-a raspuns la rugaciuni si ca tu esti acum intr-un loc minunat , dar in acelasi timp ma rog Lui sa-mi dea putere sa indur viata fara tine.

Niciun comentariu: